0 لغة

القوانين واللوائح

قوانين و مقررات فروش اينترنتي
کاربر گرامي لطفاً جهت استفاده بهينه از محصولات ، قبل از ثبت سفارش و خريد موارد زير را به دقت مطالعه نماييد.
دقت داشته باشيد که ثبت نام، ورود و ثبت سفارش به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين استفاده از خدمات فروشگاه اينترنتي از جانب کاربر مي باشد.
 

حق مالکيت معنوي

همه مطالب موجود در سايت و هر يک از خدمات و محصولات جزئي از اموال و دارائي هاي اين فروشگاه محسوب مي‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامي مطالب موجود در انحصار اين سايت مي باشد.
هرگونه استفاده از تصاوير و با کپي برداري از محصولات بدون کسب مجوز، پيگرد قانوني دارد.

رعايت حقوق مصرف کنندگان

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد. رضايت مندي مشتريان و مصرف کنندگان از اولويت هاي ما جهت حفظ اعتباري که طي ساليان دراز حاصل شده است مي باشد.
با توجه به اينکه خدمات فروش اينترنتي در ايران نوپا مي باشد، اعتماد سازي، آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان در خريد اينترنتي همواره از الويت‏‌هاي فروشگاه ما بوده است ، در اين راستا مي‏‌کوشيم تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسايلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

ضمانت برگشت 7 روزه کالاي خريداري شده

کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند داراي گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي هستند و مشمول ? روز مهلت تست و بازگشت کالا نمي‌شوند.
لازم به ذکر است اقلامي که به عنوان هديه‌ از طرف فروشگاه همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ريال درج شده‌اند، مشمول ? روز ضمانت تعويض نيستند.
در صورتي که کالاي خريداري شده ايراد يا اشکال فني داشته باشد، خريدار محترم بايستي اشکال و يا ايراد فني را حداکثر تا ? روز کاري پس از دريافت کالا، با فروشگاه در ميان بگذارد.
جهت استفاده از ضمانت برگشت ? روزه کالا، لازم است که جعبه و بسته بندي ارسالي کالا را تا پايان ? روز نزد خود نگه داري نماييد.
بازگشت کالا و محصولات فروشگاه در بسته بندي ارسال شده جهت استفاده از ضمانت ? روزه الزامي مي باشد.
هرگونه خط خوردگي، پاره شدن و مخدوش شدن بسته بندي ارسالي از سوي فروشگاه ضمانت برگشت ? روزه کالا را از بين خواهد برد.
با توجه به اينکه دريافت کالا از شرکت حمل کننده نشان دهنده صحت آن مي باشد، هرگونه اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست از محصولات ارسالي ايجاد شود، شامل حال اين ضمانت نمي‏‏‌شود.
اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد، بايد حداکثر طي ?? ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد پشتيبان سايت از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.
اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بسته بندي، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از بسته‌بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.
در صورتي که امکان تشخيص مغايرت تنها با باز کردن بسته بندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات ارسالي نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود.
 

انصراف از خريد

با توجه به اينکه خريد از سايت و ثبت سفارش شما هزينه بر و مستلزم زمان است خواهشمند است در خريد و ثبت سفارش خود دقت لازم را بنماييد.
با اين حال در صورتي که پس از ثبت سفارش از خريد خود منصرف شده ايد اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به پشتيبان سايت اطلاع داده شود.
اگر پس از دريافت کالاي خريداري شده از خريد خود منصرف شويد، حداکثر تا ? روز کاري‏، بايد انصراف خود را به پشتيبان سايت اطلاع دهيد. در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد پشتيبان سايت، تنها در صورتي امکان‌پذير است که در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنين اگر کالا به‌ همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي است.
لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بسته بندي امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.
همچنين در صورت انصراف از خريد، ارسال کالا به عهده مشتري خواهد بود.
 

حمل و نقل کالا

با توجه به بيمه شدن محصولات نفيس و استفاده از بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‏‏‌هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.
آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي ?? ساعت کاري پس از دريافت کالا، به پشتيبان سايت اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به فروشگاه بازگردانده شود. برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
کالاي آسيب ديده و همه لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور خريد به پشتيبان سايت ارسال شود.
در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود.
محصولاتي که با بيمه از طريق شرکت پست ارسال مي گردد، مشتري پس از اطمينان کافي از سالم بودن کالا مي تواند کالا را دريافت کند، در صورت مشاده آسيب ديدگي مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد بازگردانده شود.
دريافت کالا از شرکت حمل کننده کالا نشان از صحت کالا هنگام ارسال مي باشد، در اين صورت استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت شامل حال اين ضمانت نمي باشد.
 

حريم خصوصي

تمام تلاش ما و همکارانمان در فروشگاه بر اين است که محصولات با کمترين قيمت و برترين کيفيت به دست مصرف کنندگان نهايي برسد.
فروشگاه ضمن احترامي که براي حريم شخصي کاربران قائل است، براي خريد، ثبت نظر يا استفاده از برخي امکانات وب سايت اطلاعاتي را از کاربران درخواست مي‌کند تا بتواند خدماتي امن و مطمئن را به خريداران ارائه نمايد. براي پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتي مانند آدرس، شماره تلفن و ايميل مورد نياز است و از آنجا که کليه فعاليت‌هاي فروشگاه قانوني و مبتني بر قوانين تجارت الکترونيک صورت مي‌گيرد و طي فرايند خريد، فاکتور رسمي صادر مي‌شود، از اين رو وارد کردن اطلاعاتي مانند نام و کد ملي براي اشخاص حقيقي يا کد اقتصادي و شناسه ملي براي خريدهاي سازماني لازم است. مشتريان مي‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه تنها براي ارسال همان سفارش، از اين اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنين فروشگاه ممکن است براي ارتباط با مشتريان، بهينه سازي محتواي فروشگاه و تحقيقات بازاريابي از برخي اطلاعات استفاده کند و براي اطلاع رساني رويدادها و اخبار، خدمات و سرويس‌هاي ويژه يا پروموشن‌ها، براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامک‌ها نداشته باشند، مي‌توانند عضويت دريافت خبرنامه را در پروفايل خود لغو کنند.
فروشگاه ممکن است نقد و نظرهاي ارسالي کاربران را در راستاي رعايت قوانين وب سايت ويرايش کند. همچنين اگر نظر يا پيام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصاديق محتواي مجرمانه باشد، فروشگاه مي‌تواند از اطلاعات ثبت شده براي پيگيري قانوني استفاده کند.
حفظ و نگهداري رمز عبور بر عهده کاربران است و براي جلوگيري از هرگونه سوء استفاده احتمالي، کاربران نبايد آن را براي شخص ديگري فاش کنند. فروشگاه هويت شخصي کاربران را محرمانه مي‌داند و اطلاعات شخصي آنان را به هيچ شخص يا سازمان ديگري منتقل نمي‌کند، مگر اينکه با حکم قانوني مجبور باشد در اختيار مراجع ذي‌صلاح قرار دهد.
در صورتي که تمايلي به دريافت ايميل‌ها و خبرنامه هاي ما نداريد? مي توانيد بر روي کلمه لغو عضويت در انتهاي صفحه ايميل کليک کنيد.
فروشگاه براي حفاظت و نگهداري اطلاعات و حريم شخصي کاربران همه توان خود را به کار مي‌گيرد و اميدوار است که تجربه‌ي خريدي امن، راحت و خوشايند را براي همه کاربران فراهم آورد.
در صورت وجود هرگونه سوال? لطفا با اطلاعات تماس موجود در برگه ارتباط با ما ارتباط برقرار کنيد
 

هزينه ارسال کالاي برگشتي

اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد پشتيبان سايت برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده فروشگاه است.
براي واريز هزينه پست به حساب مشتري، قبض پستي با مهر شرکت پست بايد همراه کالا به هنرکده ارسال شود.
در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط پشتيبان سايت، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.
 

کالاهاي پيش توليد

برخي از صنايع دستي با توجه به نفيس بودن و ماهيت زمان بر بودن آن به صورت پيش سفارش توليد قابل دسترسي مي باشد. لطفاً هنگام ثب سفارش خود به وضعيت موجود بودن و پيش سفارش بودن کالاي انتخاب شده دقت نماييد.
در صورتي که کالاي به صورت پيش سفارش موجود باشد پس از دريافت وجه کالا و با توجه به نوع کالاي خريداري شده در مدت زمان ?? الي ?? روز کاري سفارش شما آماده خواهد شد.
در موارد نادر در صورتي که کالاي سفارشي مستلزم مدت زماني بيش از يک ماه باشد، با شما هماهنگ خواهد شد.
 
 

آخر الأخبار

معلومات الاتصال

عنوان : همدان- كم ، شركة أطلس توك ، شارع سهند ، طريق أراك ، طريق أراك
هاتف :
فاكس :
ايميل : info@Nutsat.ir
متحرك : 09185033003,09356764909

حرف

عنا

تم تأسيس شركة أطلس تاك ملاير في مجال تصدير المكسرات ، مثل الزبيب واللوز والجوز ، في العام 2013 ولديها أكثر من 5 سنوات من الخبرة في مجال تصدير المكسرات. شركة أطلس تاك هي واحدة من أكبر الموردين والمصدرين للمكسرات في إيران. تنشط الشركة بشكل رئيسي في تصدير الزبيب ويمكنها تعبئة جميع منتجاتها تحت العلامة التجارية للعملاء ، وسيتم إنتاج جميع منتجات هذه الشركة بموافقة إدارة الغذاء والدواء وتصديرها إلى الأسواق المحلية والخارجية فقط. . لقد تم الاعتراف بهذه الشركة كشركة ذات سمعة طيبة بين عملائها الداخليين والخارجيين بما في ذلك المصدرين ومحلات السلسلة وتجار الجملة والمستوردين. تقوم شركة أطلس تاك حاليًا بتصدير منتجاتها إلى الخليج الفارسي وروسيا والعراق وطاجيكستان وأوزبكستان وغيرها.

النشرة الإخبارية

إرسال